onsdag 6 november 2013

Xbox One

Ända sedan E3 har jag längtat efter den nya generationens xbox, Xbox One, med alla nya funktioner, bland annat att dela ett spel med familjen (upp till 10 stycken). När fansen klagade över att man ständigt var tvungen att vara uppkopplad till internet tog de bort den ständiga uppkopplingen och att dela spel försvann i samma veva. Det fick mig att allvarligt fundera över om jag skulle köpa PS4 eller Xbox One. Men med tanke på alla bra spel till xbox, till exempel Gears of War- och Halo-serien blir det nog ett nytt xbox. Det är synd att de sköt upp releasedatumet till början av nästa år då man helst hade velat ha det till jul och speciellt nu när Battlefield 4 kommit ut. Då min laptop är alldeles för svag för att ens vara "vaken" utan laddare i så är det ganska uteslutet att köpa PC-versionen av BF4.

Nu blir det lite Call of Duty MW3 så att jag kan skjuta lite snorungar med min P90 i guld.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar