tisdag 5 november 2013

Remember remember the 5 of November

Idag är det exakt ett år sedan jag, pojkvän och en gemensam vän till oss åkte till Stockholm för att närvara vid Master Chiefs minnesceremoni.  Ända sedan jag vann biljetten dit satt jag helt spänd med förväntan om att den dagen skulle bli awesome! Trots mina höga förhoppningar levererade de med pompa och ståt och vi tre åkte hem otroligt nöjda. Kuvertet jag fick innehöll några klistermärken med UNSCs logga och en tygbit i samma stil som man kan sätta fast på ett klädesplagg. 
För er som inte var med på ceremonin finns filmen, till min lycka, fortfarande kvar på areyouworthy.se.

Ikväll blir det en nostalgiafton med Halo 4 för att minnas den gamla goda tiden.







 Vi satt på den andra raden och det här var det jag såg från min plats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar