lördag 9 november 2013

League of Legends

Förra natten satt jag och sambon uppe halva natten och spelade LoL. Vi kör på EUNE (EU Nordic and East) och det var ett tag sedan jag spelade det. Jag kommer ihåg senaste gången innan igår, väldigt många som inte kunde teamplaya och svor på polska hur dålig man var. Den här gången var det helt annorlunda, visst var det några som skrev att man var dålig och många ville bara ha bra K/D-stats. Vi spelar oftast ARAM då det är intensivt precis hela tiden.

Tråkigt dock att när spelare inte får den karaktären de vill ha så går de ur queuen och då blir det till att söka ny match igen. Ännu värre är de som inte kan "accepta" en match trots att de söker.

Och med denna visa av visdomsord avslutar jag dagens inlägg:
SÖK INTE MATCH OM DU INTE ENS KAN SPELA!



Cho'Gath - Min absoluta favorit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar