måndag 9 december 2013

Hämnd ljuva hämnd

Så himla mycket att göra på kort tid. Behöver baka massvis för på fredag fyller jag år och som vanligt måste jag bjuda hem massa folk, men jag får ju presenter så det finns fördelar med det också! Jag är helt utmattad och får nog inte många timmars sömn då jag måste upp tidigt imorgon bitti och fortsätta skotta snö och bära pellets. Men vad gör man inte för svärmor?! Jag älskar min sambo över allt annat och det känns som om jag gör det här mest för hans skull. Det står en gammal, ful bil utanför svärmors hus som jag har stört mig på i flera veckor och jag har fyllt upp tomrummet runt den med en stor hög snö. Lite som en mur av snö faktiskt. Imorgon bitti fortsätter kampen!

(inte min bild överhuvudtaget men när det är klart med skottningen hoppas jag att det blir lika jobbigt för honom som för bildens bilägare att komma loss!)



Nu blir det friterat till middag och lite LoL på det!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar