tisdag 17 december 2013

7 dagar kvar...

...och jag gör inte många "juliga" saker. Startade upp LoL för första gången på en vecka och då är det såklart en otroligt stor patch. Efter 2 timmars väntan och 5% kvar på andra steget råkar jag ju såklart stänga ner klienten, smart som jag är. Nu har den stannat på 33% på steg 2 och inga procent på nedre "lådan". Jag undrar hur länge jag får vänta innan jag kan spela.

Jag har precis börjat titta på Capishe - lördagsmys och blir lika road varje gång. De är roliga men får ändå ut informationen, jämfört med andra spelsidors webb-tv. De har en julkalender från och med 13 december - på frågan varför de bara har en halv julkalender svarar de att: "De har inte budget för en hel kalender, så det blir en halv."
Jag kan rekommendera alla att kolla upp Capishe - lördagsmys på Youtube och börja titta.

Den bästa webb-tv:n av de alla och en av de få "serier" jag tittar på hädanefter!
Tack till Emil och Rasmus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar