onsdag 22 januari 2014

"False gamer girls"

Det har nästan gått 3 veckor sedan jag skrev sist. Jag förklarade då att jag skulle skriva mer då och det har jag inte gjort. Det finns inget internet i min lägenhet och jag tappade faktiskt bort inloggningen då min dator bestämde sig för att lägga ner. 

Jag går nu på en folkhögskola någonstans i Sverige och som engelska-projekt ska vi skriva artiklar, hur många beror på svårighetsgrad. Jag tar ju såklart "advanced" och ska skriva 3 st på sammanlagt 6 sidor. Då jag har en stor inblick i spelvärlden ska jag skriva om "Being a gamer girl", "Sexism in games" och "False gamer girls". Den sista kan jag skriva hur mycket som helst om då jag stör mig på sådana dumheter i vardagen.

Glöm inte att titta på Sleigh Runner på youtube eller vimeo då jag finns med i eftertexterna. Dock finns den bara med svenskt tal, men subtitles kommer snart!
Glöm heller inte bort Lördagsmys på youtube, också på svenska utan text, men det handlar om film och spel. Faktiskt otroligt roligt och värt att titta på.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar